Je nabízené zboží kvalitní?

Vždy se snažíme dodržovat nejpřísnější kritéria při výrobě a výběru jednotlivého zboží. Nesnažíme se nabídnout velké množství zboží, ale nabízíme zboží, které jsme si sami ověřili a kterému maximálně důvěřujeme. S tím souvisí i minimální počet reklamací. Pokud v průběhu prodeje zjistíme u jakéhokoliv výrobku větší množství reklamací (více než 1% z celkového prodeje výrobku), výrobek je okamžitě vyřazen z nabídky.
U veškerého zboží se snažíme o co nejpřesnější skutečné vyobrazení, tudíž jsou fotografie pořízeny ve velké kvalitě a bez následných fotomontáží či větších úprav.

Můžeme si zboží před objednáním někde prohlédnout?

Ano, zboží si můžete prohlédnout v některé z našich kamenných prodejen. Všechny kusy ovšem nemusí být aktuálně vystaveny, proto doporučujeme se předem telefonicky či e-mailem informovat o dostupnosti zboží na vybrané prodejně.

Je doprava zdarma?

Rozvoz zboží je zdarma po celém území České republiky, pokud celkový objem objednávky přesáhne 20.000,- Kč vč. DPH. Při objednávkách do 20.000,- Kč vč. DPH účtujeme paušální cenu za dopravu 290,- Kč vč. DPH.

Je opravdu možné objednané zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí?

Na dodané zboží se vztahuje čtrnáctidenní ochranná lhůta, v níž máte nárok zboží bez udání jakýchkoliv důvodů, nepoužité, nepoškozené a v originálním balení vrátit zpět a požadovat vrácení peněz ve výši ceny zboží. Dopravné a další náklady spojené s realizací zakázky hradí zákazník.